woensdag 2 januari 2013

What's on my nightstand?

Fijn 2013 allemaal!

Ik ga weer proberen om regelmatig iets te schrijven voor op mijn blog, maar ik kan jullie alvast vertellen dat dit vaak niet gaat gebeuren. Ik ben de afgelopen tijd zo druk geweest, en heb besloten om mezelf meer aandacht te geven en rust.

Maar goed, vandaag heb ik wél een blogpost voor jullie, en die gaat over mijn nachtkastje!



Dit is mijn nachtkastje, een tafeltje die ik bijna 3 jaar geleden had gemaakt, bij een workshop houtbewerking bij mij op school. Ik ben er heel erg trots op, dus vandaar dat hij in mijn kamer staat! Zoals je ziet staat er niet veel op, maar daar houd ik ook niet van. Ik heb een kaarsje, mijn bril, handcrème van de Body Shop, EOS lipbalm en een klein popje die van mijn oma is geweest.


Er staan ook handtekeningen op mijn tafeltje, van de 3 leraren die me met dit tafeltje hebben geholpen. Fantastische mannen! Er staat ook K <3 R op, omdat mijn oude leraar Ron mij heeeeeel erg aardig vind ;)

Wat staat er op jouw nachtkastje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten