woensdag 23 januari 2013

MUS Concealer

Een tijdje geleden was ik mijn make-up stash aan het uitzoeken en toen kwam ik deze concealer tegen die ik in 2011 gekocht had. Weggooien of hergebruiken? Hij is na opening 12 maanden houdbaar maar ik merk dat hij het nu nogsteeds prima doet, en besloot een review te schrijven. Wil je het oude artikel lezen? Klik dan hier.



Ik heb er aardig de pan in geraakt, en ik vond het zonde om hem dan niet gewoon helemaal op te maken.


Dit is mijn "naakte" oog. Geen producten, niks. Ik heb alleen mijn lenzen in ;) Excuse the brows trouwens, ik ga ze vanavond even plukken en bijknippen.


En hier heb ik de concealer aangebracht onder mijn oog en op mijn ooglid. De concealer werkt goed, zeker met foundation eroverheen.

Welke concealer gebruik jij dagelijks?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten