donderdag 31 januari 2013

Songs on Replay Januari 2013!

De maand is alweer voorbij! Wat gaat dat toch weer snel.. voor je het weet is het alweer 2014! Een nieuw jaar betekend nieuwe muziek, en dan natuurlijk zoals jullie van mijn gewend zijn: KPOP! Vandaag laat ik 5 liedjes horen die ik deze maand ongelofelijk vaak (ik overdrijf niet) heb geluisterd!


Kim Sori- Dual Life

Dit nummer is echt ge-wel-dig. Zo'n lekker meezing en meedans nummer. En dan nog wel van Sori, waar ik heel lang niks meer van heb gehoord. In deze MV ziet ze er beeldschoon uit, en sexy! 


Speed- It's my fault

Ik heb maar even de Dance Version in dit artikel bijgevoegd, er is namelijk ook een Drama Version (prachtig, echt een must-see) maar die duurt bijna een kwartier. Dit nummer draai ik 24/7. Ik hou van Koreaanse rap en de lead-rapper is ook nog eens de broer van Zico uit Block B. Can't take my eyes of him!! Dit nummer is prachtig.



Nell - Words you shouldn't believe

Nell maakt fantastische muziek. Bij een van zijn nummers moest ik zelfs even een traantje wegpinken. Deze Live version van een van zijn concerten is geweldig. Ik zeg wel heel veel geweldig in dit artikel.. Ze zijn erg goed live en de stem van de zanger is jaloers makend!


Kim Sung Kyu- I need you

De leadzanger van Infinite heeft zijn eerste solo album uitgebracht, en dit nummer vind ik het mooiste. Rustig, je kan zijn mooi stem goed horen en de clip is ook leuk om naar te kijken, niet teveel poespas. Toch mis ik een dansje erbij, omdat ik weet dat hij een goede danser is.


Kim Jaejoong - Mine

Wat moet ik hier over zeggen? Dit is perfect. Even iets anders dan al dat vrolijke schattige Kpop muziek (niet dat ik dat vervelend vind.) Als ik niet wist van wie dit nummer was en dat het Koreaans was, dan had ik gedacht dat het van Gackt zou zijn. Precies dezelfde sfeer. Leuk refrein, geweldige clip en mooie jongen. Wat wil je nog meer?

Welk nummer luisterde jij non-stop in Janauari?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten