vrijdag 25 januari 2013

Top 5 Favorite Youtubers

Ik ben verslaafd aan Youtube. Ik gebruik het om make-up tutorials te kijken (of Hauls, shoplogs etc.), om meer te weten te komen over Korea, nieuwe liedjes te leren kennen of om te sporten! Vandaag laat ik jullie mijn Top 5 Favorite Youtubers zien!




Eat Your Kimchi - Simon en Martina van het youtube kanaal simonandmartina zijn mijn absolute favoriete Youtubers. Ik vind AL hun video's leuk, van Kpop Music Monday naar FAPFAP's. Hun kanaal is erg leerzaam en laat mij dingen dien waar ik zelf nooit op zou komen. Omdat ik erg geïnteresseerd ben in Zuid- Korea, en zij daar wonen, is dit voor mij mijn favoriete kanaal! I love your channel guise!



Vera Camilla- Oh wat hou ik toch veel van haar. Haar blog is prachtig, maar filmpjes zijn leuk. Ze is zelf gewoon leuk. Ik denk dat Vera en ik qua innerlijk wel veel op elkaar lijken, op een paar kleine dingetjes na. Daarom is het zo leuk om naar haar te kijken, ik snap haar humor. Verder zijn haar filmpjes gewoon PRECIES waar ik in geïnteresseerd ben op make-up gebied, dat helpt ook.



Blogilates - Een channel waar ik kort geleden pas mee in aanraking kwam. Ik zocht goede workout filmpjes sinds ik gestopt ben bij de sportschool, en toen kwam ik Cassey tegen. Het filmpje wat ik in dit artikel heb gebruikt is de workout die ik het meest doe. Twee keer per dag om precies te zijn. Nu moet ik wel toegeven, ik doe niet de hele workout. Maar vanaf het gedeelte waar ze gaat zitten doe ik hem helemaal mee tot het einde. Geweldig!



Jessica Harlow - Wow. Ze is zó mooi, dat maakt het ook al fijner om naar haar te kijken. Ze heeft een mooi stem, draagt mooie make-up en heeft een goede fashion stijl! Helaas maakt ze niet echt regelmatig Youtube video's, maar als ze er eentje maakt kijk ik hem helemaal af.


Michelle Phan - Ik kijk al een paar jaartjes naar Michelle Phan, zij was de eerste make-up Guru die ik "leerde kennen" op Youtube. Ik vond haar filmpjes vroeger veel leuker en spontaner, moet ik toegeven. Ze heeft nu regelmatig video's die ik gewoon niet leuk vind. Maar toch zijn er een paar super leuke filmpjes zoals DIY maskertjes met wijn! Gek toch? Zo leer je toch nog eens wat nieuws.

Wie is jouw Favorite Youtuber?
Check ook mijn kanaal- xYourFavoriteRedhead

Geen opmerkingen:

Een reactie posten