maandag 7 januari 2013

Goede Voornemens

Hallo allemaal!

Normaal vertel ik iedereen mijn goede voornemens zonder aarzeling, maar dit jaar besloot ik het anders te doen. Al mijn goede voornemens hou ik geheim, behalve voor mijn goede vrienden. Behalve ééntje, die ga ik vandaag met jullie delen.

Wil je weten wat het is? Lees dan verder :)



Dit. Dit is het. Een mooie glazen opberg-pot. Dit is mijn goede voornemen. Elke keer als er iets leuks is gebeurd schrijf ik het op en stop ik het opgevouwen briefje in deze mooie pot. Aan het einde van het jaar ga ik ze allemaal lezen en de bedoeling is dan dat  je beseft wat voor fijn leven je eigenlijk hebt. Ik vond dit ergens op Instagram, en ik vond het zo'n goed idee dat ik het ook ging doen. Zoals je ziet zit er al 1 goede herinnering in, en hopelijk is deze pot helemaal vol aan het einde van het jaar. Dit houdt me gemotiveerd om leuke dingen te doen. De opberg-pot is te koop bij de Xenos voor €7,99 trouwens, ook verkrijgbaar met zilveren deksel.

Wat is jouw goede voornemen voor dit jaar?

2 opmerkingen:

  1. Hee wat grappig! Ik ben niet zo van de goede voornemens, maar dit is precies dat wat ik ook bedacht had. Leuke dingen opschrijven en dan aan het eind van het jaar kijken welke leuke dingen ik allemaal mee gemaakt heb :)

    Liefs Kristel

    BeantwoordenVerwijderen