vrijdag 1 februari 2013

My life in Instagram Januari 2013

Ja ja, daar gaan we weer! Een nieuw jaar, nieuwe foto's. Enjoy!



Ik heb een filmpje opgenomen, maar die heb jij natuurlijk al-lang gezien? Toch? TOCH?!


Eten gemaakt met mams. Lekker!


Om half 9 al aan de Baileys met mijn beste vriend Gido. Dit is volgens mij een van onze eerste foto's samen..


Slaap. I need it.


Ik ben in Januari begonnen met Koreaanse lessen. Super interresant! Een leuke lerares ook, en een gezellig groepje. Ik heb inmiddels alweer 3 lessen gehad en ik kan nogsteeds niet geloven hoeveel ik leer in die 3 uur!


Niet te geloven dat ik dit doe, maar sinds ik ben gestopt bij de sportschool ben ik begonnen met Blogilates. Awesome!



Krulletjes :D


Dit is wat ik de 2e Koreaanse les heb geleerd. 10 punten als je weet wat er staat!


Mijn klasgenootje Majda heeft mijn haar gevlecht in een vissengraad vlecht. Prachtig!

Hoe was jouw Januari?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten