vrijdag 22 februari 2013

Modelsown Pro-Eyeliner

Vandaag ga ik voor jullie de Hi-Definer Pro-Eyeliner van het merk Modelsown reviewen. Wat een mond vol is dat toch! Ik hou het maar op Pro-Eyeliner! Enjoy..



Het is een grote tube, er namelijk zit 4 ml in. Volgens mij is dat toch iets meer dan in de gemiddelde eyeliner. De verpakking is paars maar de kleur is toch echt zwart. Het merk modelsown kende ik door hun nagellak, maar toen ik zag dat ze een goedekope eyeliner in het assortiment hadden wilde ik hem toch wel graag uitproberen.



Ik gebruik deze eyeliner nu al een aantal weken maar het lukt me gewoon niet om er een mooie scherpe lijn mee te trekken. Het lukt gewoon niet. Nu moet ik wel toegeven dat het er nu veel beter uitziet dan toen ik deze eyeliner voor het eerst gebruikte. Ook vind ik de eyeliner een beetje waterig, als je hem opbrengt zie je je huid er nog gewoon onder. Daarom raad ik ook twee laagjes eyeliner aan. Los van al dit slechte nieuws blijft de eyeliner wel gewoon de hele dag zitten, en dat is fijn.

De Modelsown Hi-Definer Pro-Eyeliner is te koop voor €8,95 maar nu tijdelijk voor €7,16 bij Boozyshop.

Wat is jouw favoriete eyeliner?

2 opmerkingen:

  1. mantap gan info nya sangat bagus dan sangat menarik,,,,,,,,,,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Would you kindly stop spamming me in a language I don't know? Thanks.

      Verwijderen