donderdag 28 februari 2013

Songs on Replay Februari '13

De laatste dag van Februari is aangebroken. Op naar Maart! De maand waarin ik jarig ben :D Welke liedjes heb ik de afgelopen weken vaak beluisterd?


Teen Top- Miss Right

Een super nieuw nummer van één van mijn favoriete boy bands: TEEN TOP! Toen ik de teasers zag dacht ik dat ze hiphop gingen maken maar gelukkig blijven ze een beetje bij hun vorige concept! Een lekker nummer, vooral dat la-la-la-la-la-la is erg leuk!



SPEED - Pain the love of heart

Om over de titel nog maar te zwijgen.. De originele titel is 통증, wat pijn betekend. Maar waarom ze er nog "the love of heart" achter hebben gezet, I have no idea! Zoals jullie weten en ik super erg fan van SPEED geworden door hun laatste single That's my fault. Maar dit nummer is toch ook wel geweldig. Stiekem zit ik gewoon te fan-girlen op al die mooie jongens... 



B.A.P - One Shot

YEEEEY! B.A.P is weer terug bij hun oude concept. Dit past toch echt veel beter bij ze.. Ik draai dit nummer zo vaak.. maar hij is zó leuk. De MV is ook echt gewoon goed in elkaar gezet.. vooral de scene waar ze elkaar neerschieten vind ik zó goed!



SISTAR19 - Gone not around any longer (있다 없으니까)

Weer zo'n titel die ergens op slaat.. maar het nummer word er niet slechter op. Twee mooie dames van de girlgroup SISTAR die samen verdrietig zijn omdat het uit is met hun vriendje. Oh how I can relate to this song..


DMTN - Safety Zone

DMTN heette eerst Dalmatian, waarom ze het veranderd hebben weet ik niet. Maar dit nummer is verdomde goed. Vooral het acteerwerk in de MV vind ik prachtig. Het verteld gewoon een goed verhaal. Wel jammer dat er 2 amerikaans/koreaanse jongens in de groep zitten en dan nog spreken ze Safety Zone uit als seftie-zone :c

Welk nummer heb jij de afgelopen maand vaak beluisterd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten