woensdag 20 februari 2013

Tip voor gele nagels!

Ik heb een tip voor als je last heb van verkleurde nagels (vaak een beetje geel)! Dit heb ik gevonden op internet. Stop je handen 15 minuten in een badje van lauw warm water met een flinke scheut citroensap, dat zou je nagels witter moeten maken. Ik geloofde er eerst helemaal niks van, maar ik besloot het toch te proberen. Op school mag ik geen nagellak meer op tijdens de praktijk lessen (dit mocht eerst wel) en dan is het toch wel fijn als je nagels er verzorgd uit zien.


Dit waren mijn nagels voordat ik het badje in ging. Een beetje verkleurd zijn ze wel. De nagel van mijn wijsvinger was ook ingescheurd :c


En dit was de volgende dag! Je kan wel degelijk zien dat mijn nagels witter zijn geworden! Erg grappig om het verschil te zien vind ik.

Voorkomen? Gebruik dan áltijd een laagje basecoat voordat je een kleurlak aanbrengt. Dit kunnen ook twee laagjes zijn.

Zijn jouw nagels verkleurd? Hoe komt dat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten