dinsdag 26 februari 2013

Maybelline Feather-Look Mascara

Review time! Een tijdje geleden kocht ik een mascara van Maybelline omdat ik daar meestal wel tevreden over ben. Er was zoveel keuze dat ik er gewoon maar eentje pakte en afrekende. Was het een goede koop?



Ik kocht de Falsies Feather-Look Volum' Express mascara. Iets wat me opviel aan de verpakking is dat er staat dat hij 6 maanden houdbaar is na opening, normaal is dit bij mascara 3 maanden. Dus ik ben benieuwd.. Het borsteltje is een normaal borsteltje wat we meestal zien bij mascara's, alleen de steel is flexibel, hij buigt dus mee terwijl je de mascara opbrengt. Het had van mij niet gehoeven maar het is wel bijzonder.


Mijn "naakte" wimpers..


Één laagje mascara


Twee laagjes mascara.

Over het algemeen ben ik tevreden over deze mascara, maar ik zou hem niet nog eens kopen. Met meerdere laagjes klonterd hij al heel snel en mijn wimpers plakken ook snel weer aan elkaar. Als je er goed mee omgaat zou hij wel prima kunnen zijn voor dagelijks gebruik.

Deze mascara kocht ik voor €14,99 bij de Kruidvat.

Welke mascara gebruik jij nu?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten