zaterdag 16 februari 2013

OH SO SPECIAL



Ik heb mijn eerste Sleek Palette! Uit de i-Divine Collectie kocht ik OH SO SPECIAL 658. En ik ben er zó blij mee. Dit is mijn go-to palette geworden.



12 prachtige kleuren. Bow, Organza, Ribbon, Gift Basket, Glitz, Celebrate, Pamper, Gateau, The Mail, Boxed, Wrapped Up en Noir zijn goed gepigmenteerd, brengen fijn aan, blenden goed en blijven te hele dag op mijn oogleden zitten. Genoeg keus om elke dag een andere ooglook te maken!


Hier heb ik ze geswatched voor jullie, mijn camera focuste alleen tot Celebrate en alle kleuren daarna zijn een beetje vaag. Maar goed gepigmenteerd!

Een look zien met dit palette? Klik dan HIER en HIER.
Het Sleek i-Divine Oh So Special palette heb ik besteld via Boozyshop maar hij staat er nu opeens niet meer op. Misschien is hij tijdelijk uitverkocht? Hij was €10,-

Wat is jouw go-to palette?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten