dinsdag 12 juni 2012

Been there, done that!

Ik kwam vandaag een leuke tag tegen van Teske en besloot hem ook te doen, veel lees plezier!


Welke landen van de wereld heb je al bezocht?
Nederland, Duitsland, België, Frankrijk, Italië

Welke bestemming staat bovenaan jouw verlanglijstje? Met andere woorden: waar wil je ECHT nog een keertje heen?
Zuid Korea, Noord Korea, Engeland, China, Japan, Singapore, Australië, Amerika

Wat is jouw meest ideale vakantie? (strandvakantie, shopping trip, culturele vakantie, etc.) 
Aangezien ik al 6 jaar naar Zuid Korea wil, zou ik graag een paar maanden daar verblijven, elke dag nieuwe dingen ontdekken en veel van de cultuur mee krijgen. Veel eten en mensen ontmoeten. Dat zou fantastisch zijn.



Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?
Ik ben een keer met uitwisseling naar Nettuno, Italië geweest. Daar zou ik graag nog een keer naartoe willen om alle mensen weer te zien. Ook zou ik graag nog een keer naar Parijs willen. Toen ik daar was had ik veel last van mijn benen en voeten en kon ik eigenlijk niet zoveel genieten als ik zou willen, daarom wil ik dat nog een keertje over doen :)

Laat je allerleukste vakantiefoto zien.





Dit was in Parijs voor Le Zenith (concert zaal) toen ik samen met mijn goede vriendin Michelle naar een concert ging van SM Town waar een paar van onze favoriete bands gingen optreden. Hier hadden we net onze goodies voor het concert gekocht en vroegen we een stranger of ze een foto wilde maken van ons.

Ben je al eens voor werk naar een leuke bestemming gestuurd? Zo ja, waar?
Nee nog niet, zou wel super gaaf zijn!

Met wie ga je meestal op reis? Ik ga altijd met mijn ouders mee, en vorig jaar ging mijn toenmalige vriend ook mee en ben ik een keer met zijn familie naar Texel geweest.

Met wie zou je nog wel eens op vakantie willen gaan? (dit mag iedereen zijn: familielid, vriend(in) of beroemd persoon) Ik zou het denk ik niet vol kunnen houden om 2 weken met vrienden te gaan, maar een mid-weekje of weekend naar Parijs of New York zou ik wel nog heel graag willen met mijn beste vrienden. Als ik ga nadenken of beroemde personen zou ik heel erg graag met Seo Inyoung op vakantie willen.


Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?
Ik zou zeker een goede voorraad zonnebrand crème meenemen, omdat ik als echte redhead super snel verbrand. Verder genoeg eten en drinken, mijn telefoon, een goede camera en opvouwbaar matras. Je wilt mij echt niet meemaken als ik slecht heb geslapen!

Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo ja, waar?
Toen ik klein was zijn we een keertje in Amsterdam geweest op vakantie, met mijn ouders en mijn zus. Verder zijn we eigenlijk alleen maar naar Callantsoog geweest, waar we dit jaar weer 2 weken zullen zijn. Callantsoog ligt in Noord-Holland en mijn vader komt daar al sinds dat hij een klein jongetje was. Het is een super klein dorp dat aan het strand ligt, en verder is er echt niks te doen eigenlijk.

Ga je liever naar een attractiepark of naar een dierentuin?
Ik kan niet zo goed tegen achtbanen maar doe dan maar een attractiepark! Het liefst gewoon de Efteling :D Een dierentuin vind ik opzich wel leuk, maar het word snel saai.

Zou je liever een ski- of een zonvakantie willen hebben?
Zon. Ik hou totaal niet van kou of sneeuw, laat staan skiën. Ik hou gewoon van lekker weer, niet teveel zon (omdat ik dan verbrand) maar gewoon een lekkere temperatuur, en geen regen.



Wat is jouw leukste vakantie-herinnering? 
Eigenlijk vond ik Duitsland vorig jaar eigenlijk wel de leukste vakantie die ik ooit heb gehad, omdat mijn vriend toen mee ging. Helaas zijn we nu uit elkaar maar ik heb het toen super naar mijn zin gehad!

Wat is jouw minst leuke vakantie-herinnering? 
Dat was toevallig ook vorig jaar in Duitsland, toen ik helemaal niet goed had geslapen en we 's ochtends ergens naartoe gingen en ik gewoon een mental breakdown kreeg. Ik begon te huilen en te schreeuwen, en lag de rest van de dag op mijn bed omdat ik gewoon geen energie meer had.

Naar welk(e) land(en) ga je dit jaar op vakantie? 
Ik ga twee weken met mijn ouders naar Callantsoog :)

Waar zou je nooit op vakantie gaan? 
Ergens waar het heel erg gevaarlijk is, bijvoorbeeld een dorpje waar veel criminaliteit is ofzo of ergens waar altijd geschoten word. 



Dit was hem dan alweer, je mag de tag overnemen als je dat leuk vind. Alle foto's komen van Google behalve de foto van mij en Michelle voor Le Zenith, en de 2 laatste foto's heb ik zelf gemaakt in Duitsland 2011.

1 opmerking: