maandag 25 juni 2012

FOTD: Oh, So Natural!

Zoals jullie misschien wel hebben gelezen op mijn Twitter had ik eigenlijk een filmpje klaar als volgende blogpost, maar om de een of andere reden werd hij heel graag en low quality upgeload op Youtube en heb ik geen idee wat ik fout heb gedaan. Ook zitten er een paar foutjes bij het monteren, dus ik ben bang dat ik alles overnieuw moet doen. Dus heb ik vandaag maar een FOTD voor jullie! Ik heb me echt letterlijk net pas opgemaakt (het is nu bijna 4 uur) dus ik heb het maar een beetje simpel gehouden.


Products used on the face:

Foundation: NYX Liquid Make-up in 01 Pale
Powder: Collistar Silk Effect Loose Powder
Blush: Sleek Blush in Pixie Pink 936
Bronzer: Bruine oogschaduw uit mijn 72 natural oogschaduw palette


Products used on the eyes:

Ik heb 3 kleuren gebruikt uit mijn 72 natural palette:
Een kleur gelijk met mijn huidskleur op het gehele ooglid
Daarna heb ik een grijs/zwarte kleur gepakt en in mijn crease aangebracht
Vervolgens heb ik een blauw/witte kleur op mijn bewegend ooglid aangebracht
En dezelfde kleur als die ik gebruikt had voor mijn crease, heb ik aangebracht als subtiele "eyeliner"

Mascara: Bourjois Volume Glamour MAX waterproof mascara

Wenkbrauwen: Willekeurige licht bruine kleur uit mijn 72 natural palette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten