woensdag 6 juni 2012

Sleek Make-Up Blush


Hallo iedereen! Zoals jullie konden lezen in deze blogpost had ik een Sleek Blush gekocht bij Boozyshop, en onlangs had ik er nóg eentje besteld. Ik heb ze nu allebei al een tijdje in mijn bezit, en leek het me dus leuk om er iets over te vertellen.


Ik heb 2 blushes besteld van Sleek Makeup, namenlijk 922 Life's a peach en 936 Pixie Pink. Allebei echt geweldige kleuren. Pixie Pink is super gepigmenteerd, en Life's a peach weer wat minder. Het blijven echt fantastische blushes om mee te werken, dit zijn echt de beste blushes die ik tot nu toe heb gebruikt.

De verpakking van Sleek vind ik erg mooi, al was het wel kleiner dan ik had verwacht. Op een foto lijkt alles zo groot, haha!


Hier nog even een swatch. Het duurde wel eventjes voordat ik Life's a peach zo mooi en helder kon laten worden, met een paar swipes zie je alleen maar een subtiele oranje kleur. Let wel op met Pixie Pink dat je niet teveel aanbrengt, dan is het moeilijker om weer subtiel te krijgen.

De Sleek Make-Up blushes kun je onderandere bestellen bij BoozyShop voor €5,95.

Heb jij al cosmetica van Sleek?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten