zondag 17 juni 2012

Vaderdag

Fijne vaderdag iedereen! In deze blogpost ga ik een beetje vertellen over (natuurlijk) vaderdag bij ons thuis en wat ik de rest van de dag gedaan heb.

Foto gemaakt met mijn telefoon en bewerkt met Instagram 

Dit is het cadeautje wat ik voor mijn vader had gekocht. Een wegwerp BBQ set van de Xenos. Voor €2,99 kan je deze Instant Barbecue kopen en hij is gelijk na verwijdering van het plastic klaar voor gebruik. Ik geef dit aan mijn vader omdat hij een paar jaar geleden een BBQ mocht uitkiezen voor zijn verjaardag, en we hebben nu nogsteeds geen BBQ ;_; Dus dit is meer als grapje dat hij nu eindelijk een BBQ heeft. Verder hierbij heeft mijn zus een Barbecue bestellijst gehaald bij de PLUS (waar ze werkt) en dan kan mijn vader aankruisen wat voor vlees hij wilt, zodat dat word klaargelegd in de supermarkt en dan kan hij het ophalen.

Foto gemaakt met mijn telefoon en bewerkt met Instagram



Ook kocht ik deze leuke mokjes bij de Xenos. Wij vieren thuis geen moederdag, maar wél vaderdag. En toch vond ik het sneu dat mijn moeder niks gehad had, dus kocht ik ook een mokje voor haar. Staat trouwens ook veel leuker in de kast ;) Deze mokjes kostte €0,89 per stuk.

Verder vandaag zijn de 's middags naar mijn opa en oma in Leerdam geweest, 's avonds heb ik vis gekookt met mijn moeder (zo'n braadstoom zakje van Maggi) en het was super lekker! Na het eten zijn we naar mijn oma geweest en hebben we met haar en een andere bewoonster van het tehuis koffie gedronken :)

Verder hebben we niet echt anders gedaan dan normaal, behalve dat mijn vader ontbijt op bed kreeg. Ik was gisteren uit geweest met vrienden en lag later op bed dan normaal, dus toen ik wakker gemaakt werd door mijn moeder om vaderdag te "vieren" was ik toch wel een beetje brak.

Hebben jullie een leuke vaderdag gehad?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten