zaterdag 30 juni 2012

Songs on Replay Juni 2012



We beginnen met een vrolijk nummer van BOYFRIEND. Een band die ik niet leuk vond toen ze net doorbraken, ik vond ze saai, ze deden alles wat we al gezien hadden, behalve dat er een tweeling in de band zit deden ze niks speciaals. Maar dit nummer "Love Style" is zó schattig. Het is.. ejfhffhweuhfh! Ik kan niet beschrijven hoe leuk dit nummer is, het is heel raar.. Luister maar gewoon, dan snap je het misschien :)


After School is één van mijn favoriete bands. Persoonlijk vind ik "Shampoo" hun beste nummer, maar "Flashback" staat zeker op nummer 2. Het is iets wat we niet gewend zijn van After School, zo sexy en fierce! Maar ik vind het nummer heel erg goed en de meiden zien er ook super uit! Stiekem hoop ik dat ze weer terug gaan naar hun vorige concept, dat was toch iets unieker.


Gangkiz, een band waar ik nog nooit van had gehoord maar blijkbaar hebben ze al een paar nummers uitgebracht. Ik kwam een live performance tegen van dit nummer en was gelijk verliefd. Aan het begin denk je aan een cowboy nummer, maar zodra ze beginnen te zingen krijg je toch een moderner gevoel. De MV vind ik erg leuk, en vooral het gefluit en hu-hu-hu-hu op het begin blijft de hele dag in mijn hoofd zitten!


Toen ik dit nummer "Bounce" voor het eerst hoorde vond ik het eigenlijk maar niks. Ik heb geen idee waarom ik dat dacht, want nu ben ik verslaafd! SHAKE IT AND SHAKE IT FOR ME! Het is niet het beste nummer wat ik ooit heb gehoord, maar het is leuk voor de verandering. Toen ik dit nummer voor de eerste keer hoorde vond ik de rap een beetje...vreemd. Maar nu ik er meer naar heb geluisterd vind ik het eigenlijk wel vernieuwend, helemaal niet zo slecht meer!


En als laatste, een nieuw nummer van Bohemian. Mooi rustig nummer en de zang is ongelofelijk goed! Ik ken dit nummer pas net, daarom heb ik er nog niet veel over te vertellen, ik heb de translation nog niet gelezen, maar van wat ik kan verstaan gaat het over wachten, huilen en alleen zijn. Zielige nummers moeten er ook zijn, toch? :)

Dit was het alweer voor Juni, deze maand ging snel! Volgende maand ga ik alweer op vakantie :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten