donderdag 21 juni 2012

NYX Matte Lipstick Tea Rose


Vandaag weer een leuke review voor jullie. Althans, leuk? Ik vind deze blogpost leuk omdat deze lipstick echt mijn favoriet is geworden, in slechts één dag! Lees snel verder als je wilt weten waarom!


Het gaat om de NYX Matte Lipstick in de kleur Tea Rose (MLS 11). Ik zag deze lipstick een tijdje terug op BoozyShop maar toen was hij uitverkocht. Toen ik erachter kwam dat NYX weer back in stock was kocht ik hem gelijk! En ik heb er geen spijt van. Het is moeilijk om de exacte kleur op foto te krijgen, maar zoals je hem geswatched ziet op mijn hand, zo is de kleur ook echt.

Het is totaal geen kleur die ik normaal zou dragen, sterker nog, ik draag eigenlijk nooit lipstick. NOOIT! Ik zocht een mooie neutrale kleur en die vond ik, al moet ik toegeven dat hij soms niet echt neutraal is.

De kleur brengt goed aan, gaat niet in de lijntjes zitten en blijft voor mijn gevoel ook redelijk lang zitten. Wel heb ik aan het einde van de dag een paar velletjes, maar die zijn makkelijk weg te halen met een tandenborstel. (Gewoon je lip "scrubben")


Hier zie je hem aangebracht. Ik ben echt bar slecht met kleuren beschrijven (net zoals met geuren, blêhg) dus dat moet je maar even zelf doen. Ik vind het echt een ontzettend mooie kleur, niet te licht zodat het lijkt alsof ik ziek ben, en niet te "goth" donker.

Deze kleur en nog 21 andere kleuren zijn verkrijgbaar op de website van BoozyShop voor €5,95

Ik ben nog wel van plan om nog één kleur te kopen, namelijk Angel (MLS13), een zachte roze/rode matte lipstick.

Hebben jullie al matte lipstick?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten