dinsdag 19 juni 2012

Xenos Sleutelhanger

Als ik aan het werk ben in de Xenos kom ik elke week weer iets leuks tegen. En dus ook weer deze week: Sleutelhangers! De Xenos heeft wel meerdere sleutelhangers (bijv. met een Geisha eraan ofzo) maar nog nooit zoiets wat hier op lijkt. Ik vond het zo ongelofelijk leuk en hij was maar €1,99!


Er zijn 4 verschillende soorten, een roze die je hier boven ziet, eentje met groen en blauw, eentje met rood en blauw (als ik het goed heb) en nog eentje in het blauw. Aan de roze hangen bijv. hartjes maar bij de groene hangen weer andere dingen, het is dus niet alleen de kleur die verschilt!


Aan de roze sleutelhanger hangt een leuk roosje en een libelle...



Maar ook twee hartjes, een rode en een doorzichtige..


Ook hangt er nog een soort poppetje aan en voor de rest zijn het stukjes stof met een leuk printje erop. Vooral het sliertje met kant is heel mooi. Er zit een haakje aan zodat je het overal aan vast kan maken. (Ook leuk voor bijv. aan je tas!)

Heb jij deze sleutelhanger toevallig al in je bezit, of ga je hem nu ook halen? :D

P.S; De komende 2 weken is er een sticker actie bij Xenos, waar je zelf stickers van 25%, 20% of 15% mag plakken op een artikel naar keuze. Ik plakte de 25% sticker op deze sleutelhanger en toen was hij nog maar €1,49!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten