zondag 1 juli 2012

My week in Instagram

Omdat ik vaak gebruik maak van Instagram, leek het me leuk om ook een "My week in Instagram" te maken. Het komt voor dat ik niet elke dag iets op Instagram plaats, maar toch. Zeker omdat ik nu vakantie heb, en dus meer vrije tijd, besloot ik om dit te doen :)

Alle foto's in deze blogpost zijn gemaakt met mijn telefoon (Samsung Galaxy Ace) en bewerkt met het programma Instagram.


We beginnen met deze foto. Komt het je bekend voor? Dat klopt, dit is namenlijk een foto met dezelfde look als in deze blogpost. Ik vond deze foto eigenlijk wel mooi, my skin looks flawless!

Ik was met Amy naar Rotterdam geweest om te shoppen, en toen gingen we ook even langs The Body Shop, waar ze sale hadden. Hier komt nog een shoplog over dus ik vertel nu niet teveel :) Maar ik kocht dus een lekkere shower cream in de geur kokosnoot <3

Ook hier komt nog een review over, want ik heb de Skin79 BB cream! Ik heb hier veel over gehoord en gelezen en iedereen houdt ervan! Zelf vind ik hem nog niet helemaal perfect, maar daar vertel ik snel meer over!


Afgelopen Donderdag liet ik mijn 3e oorbelgaatje schieten. Mijn moeder vond het eigenlijk helemaal geen goed idee, ze dacht dat 2 gaatjes wel genoeg was. Maar sinds ik mijn 2e gaatje heb wilde ik gelijk ook een 3e. Dus na lang gesmeekt te hebben vond mijn moeder het goed (met dank aan mijn paps!) maar het was nu wel afgelopen met piercings en andere dingen, voor een tijdje. Ik wil al 4 jaar een tragus en ik wil ook al sinds mijn 16e een tatoeage achter mijn oor, maar dat moet nu dus maar even wachten :(


Afgelopen Vrijdag waren mijn ouders naar een BBQ van mijn moeder collega, en was ik dus alleen thuis met mijn zus. Ze kwam met het idee om zelf pizza te maken, wat we thuis wel eens vaker doen, en natuurlijk vond ik dat niet erg. Dus we hebben samen boodschappen gehaald en alles gesneden en klaargemaakt. En zo zag de pizza er dus uit voordat hij de oven in ging! We hadden er tomatenpuree opgedaan, ham blokjes, mozzarella, champignons, geraspte kaas, paprika en broccoli :D


Dit was het eind resultaat. MJAMMIEEEE! Het bladerdeeg was nog een beetje nat, maar ik vond dat zelf niet vervelend, ik vond dit echt de meest lekkere pizza die ik ooit op heb! En het hoefde maar 15min. in de oven!


Deze foto is vandaag gemaakt, ik had lekker aardbei op brood! Ik ben nu bezig met een nieuw dieet (waar ik binnenkort ook nog wat over ga schrijven) en ik moet dus veel fruit eten, dus dit is een goede oplossing voor lunch!

Mijn Instagram account heet: inyoungism.

2 opmerkingen:

  1. I honestly don't know what language your blog is in, but you are gorgeous and I love the pictures. Love from California

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. This blog is in Dutch, I live in the Netherlands :)Thank you so much for your comment, means a lot to me <3

      Verwijderen