zondag 29 juli 2012

My week in Instagram #5

Het is weer zondag! Wel een hele rare zondag. Ik ben nu al een week op vakantie en ik heb totaal geen besef meer van welke dag het is. Gelukkig heb ik mijn laptop/mobiel nog om te kijken welke dag het nou precies is. Ik heb de afgelopen dagen niet echt veel gedaan, dus ik heb (gek genoeg) niet echt veel foto's gemaakt, maar toch wel een paar!



Mijn twee beste vrienden zijn 3 dagen meegeweest met mij op vakantie, en we besloten om met een fles Tequila en Safari op het strand te gaan zitten. We hebben lekker bijgepraat, veel gedronken en naar de zonsondergang gekeken. Gido en Wilma, als jullie dit lezen: Ik vond het super gezellig met jullie <3


Het enige nadeel aan redhead zijn is dat ik super snel verbrand, ik was eventjes een middagje buiten geweest terwijl ik mijn slippers, en gelijk waren mijn voetjes mooi verbrand. Het is inmiddels nog niet weg :(


Ik ging met Wilma en Gido krabben zoeken op het strand, en net toen we het op wilden geven vond Gido deze beauty. Helaas maakte hij hem een beetje boos, maar het blijft een leuk moment :p



En dit was op de dag dat Wilma en Gido weer naar huis gingen. We gingen eventjes wat drinken en eten bij restaurant Wonder's, echt een van mijn favoriete restaurants. Helaas zitten ze alleen maar in het noorden van het land (tot nu toe ben ik naar Wonder's in Schagen en in Bergen geweest)


Lekker avondeten: Kippenpoot met aardappeltjes en een salade. Myum.



Op vakantie moet je natuurlijk uitrusten, maar ik ben de afgelopen dagen naar bed gegaan rond 2:00 of 3:00, dan ben je de rest van de dag best duf, daarom maakte ik deze slaperige foto, die toch nog best mooi is geworden.

Volg mij op Instagram: inyoungism

Geen opmerkingen:

Een reactie posten