dinsdag 10 juli 2012

YFR is JARIG!

Vandaag bestaat Your Favorite Redhead 1 jaar! En sindsdien is er HEEL erg veel veranderd. Vandaag neem ik jullie mee back in time en laat ik zien hoeveel YFR is veranderd!


(bron: weheartit)

Het grootste verschil van 1 jaar geleden en nu is eigenlijk dat ik voorheen blogde in Engels. Ik dacht dat ik zo meer publiek kon krijgen, wat ook waar was. Maar ik merkte toch dat ik me niet goed genoeg kon uiten in het Engels, dus ik stapte over naar Nederlands. Dat kunnen jullie hier teruglezen.

Een ander groot verschil is dat ik ben overgestapt van Wordpress naar Blogger, wat meestal toch wel andersom is. Ik vind Blogger gewoon VEEL fijner werken. Mijn oude adres op Wordpress bestaat zelfs nog, je kan hem hier vinden.

Toch moet ik zeggen dat ik nu heel erg blij ben met Your Favorite Redhead, en ik wil er samen met mijn 26 lieve volgers een leuke dag van maken. Ik heb besloten dat ik geen Giveaway organiseer, omdat ik nog niet genoeg bezoekers heb (en zeker niet genoeg comments) maar dat komt later, dat beloof ik!

Ik ben een paar weken geleden begonnen met het veranderen van de website. Zo heb ik een nieuw logo en dat lettertype gebruik ik nu ook voor de hoofd foto bij elke blogpost.

Als jullie tips hebben, commentaar, vragen: ALLES! Feel free to comment! Ik krijg gemiddeld 1 comment per 10 blogposts, dus ik lees echt alles wat binnenkomt. Het zo heel erg leuk zijn als ik meer bezoekers krijg.

(bron: weheartit)


Vier samen met mij dit "kleine" feestje door dit te tweeten:

"Vandaag vier ik samen met @inyoungism een feestje omdat http://yourfavorite-redhead.blogspot.nl/ 1 jaar bestaat! Gefeliciteerd! #yourfavoriteredhead"

5 opmerkingen:

  1. Aah gefeliciteerd kimpje! :)
    Go you <3 die reacties komen echt wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HE kim! Gefeliciteerd met je anniversairy van je blog :D Stiekem lees ik je blogs altijd wel, hihi. Misschien heb je zo wel meer followers zonder dat je het zelf weet!
    Ooit wordt je vast heel beroemd met je blog <3
    xx violet~

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd! Haha ja wieweet heb ik nu al 200 followers, hihi. Bedankt dat je mijn blogjes leest <3

      Verwijderen
  3. Proficiaat :) Ik zal eens wat vaker gaan reageren, meestal neem ik daar niet de tijd voor
    x Anne

    BeantwoordenVerwijderen