dinsdag 17 juli 2012

Make-Up Studio Mascara Waterproof 3D Extra Black


Een tijdje geleden bestelde ik weer eens iets bij Het Cosmetica Huis, een van mijn favoriete webshops. Ik had namenlijk een nieuwe waterproof mascara nodig en besloot eens te kijken op de webshop of er een goede bij zat. Ik wilde al een tijdje een waterproof mascara van Make-Up Studio uitproberen en besloot ik om de Waterproof 3D Extra Black Mascara aan te schaffen. En vandaag ga ik jullie vertellen wat ik ervan vind.


Allereerst, het borsteltje. Vreselijk. Er zit echt zóveel mascara in dat mijn wimpers helemaal ingepakt worden door mascara. Mijn wimpers gaan aan elkaar plakken en het ziet er echt niet uit. Na het overtollige mascara verwijderd te hebben en het nog een keer te proberen valt het mee, dat zie je later.


Helaas staat het niet zo mooi als je alle overtollige mascara terug probeert te doen, er ontstaat een vieze drap bovenin de mascara tube.


En nu hoe het eruit ziet. Ik heb van mijzelf best lange wimpers, alleen zit er niet veel krul in, en ze zijn rood/oranje dus je ziet ze ook niet zo goed. Mijn wimpers zijn een tijdje geleden geverfd, daarom zit er soms nog een klein donker haartje tussen. Ik vind dat de mascara erg klontert en het is moeilijk om de wimpers te separeren.



De mascara is wel lekker zwart, en de formule is ook wel goed. Volgens mij ligt het echt aan het borsteltje dat het bij mij niet werkt. Misschien dat het mijn wimpers beter separeert als ik een normaal kwastje gebruik?

Deze mascara is te koop bij Het Cosmetica Huis voor €16,90

Wat vind jij, is het niet mooi op mijn wimpers of kan het ermee door?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten