maandag 23 juli 2012

Gratis Etos Nagellakje


Vandaag een mini review over een nagellakje, helaas heb ik geen idee of het een naam heeft omdat ik hem niet mee heb genomen op vakantie. In iedergeval is het een gratis nagellakje van de Etos die je kreegt bij €15,- aan "boodschappen". Hij is dus verder niet te koop, dus eigenlijk maakt het ook helemaal niet uit of het een naam heeft of niet, haha!


En zo ziet hij eruit op mijn nagels, hier heb ik 3 lagen wit aangebracht. Hij dekt na 2 lakjes ook wel redelijk, maar net niet genoeg. Ik ben nooit echt een fan van witte nagellak omdat hij niet mooi aanbrengt, maar dit vind ik toch wel (gek genoeg) 1 van de betere nagellakjes.

Ik weet niet tot wanneer die actie bij de Etos nog is, maar in iedergeval vind ik dit een goed nagellakje!

1 opmerking: