zaterdag 21 juli 2012

Shoplog Esprit Bergen 2012.07.20

Hallo vanuit mijn wonderschone vakantie bestemming! Ik ben met mijn ouders 2 weekjes in Callantsoog (Noord-Holland) sinds 20 Juli. Toen we gisteren in de auto zaten gingen we eerst nog even langs Bergen. Ik zag dat er Sale was bij de Esprit en besloot even te kijken met mijn moeder.



Dit shirtje was oorspronkelijk €29,95 en er zat 30% korting op, maar omdat het de goedkoopste was van alle 3 mijn aankopen, kreeg ik hem gratis. Er was namenlijk een 3 halen 2 betalen actie.


Ook dit mooie oranje vest was in de aanbieding. Oorspronkelijk was hij €69,95 met 70% korting wat neerkomt op €21,00, echt een ongelofelijke discount!


En tot slot dit mooie kanariegele overhemd, hij is aan de voorkant korter dan aan de achterkant. En hij schijnt een beetje door. Dit overhemd was eerst €45,95 en met 30% kwam het neer op €32,15. Toch redelijk prijzig maar hij is heel erg mooi en staat me mooi.

We hebben een beetje problemen met de Wi-Fi in dit vakantiehuisje, maar ik zal mijn best doen om een paar blogjes vooruit te schrijven. Hopelijk blijft de Wi-Fi het gewoon doen de komende 2 weken :)

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes, goede discount toch?

2 opmerkingen: