zondag 22 juli 2012

My week in Instagram #4

Het is weer Zondag, dus tijd voor een My week in Instagram! Hierin laat ik foto's zien die ik heb gemaakt met mijn telefoon en bewerkt met Instagram, zodat jullie een beetje weten wat ik de afgelopen week heb gedaan :)



Mijn moeder houdt heel veel van me, zoals je ziet :) Mijn moeder was 15 Juli jarig, en dit stuurde ik 's avonds toen ik al in bed lag. Ik moet zeggen dat mijn moeder dit soort gedrag echt van mij heeft overgenomen, haha!


Regen vind ik alles behalve leuk, maar toch kwam het door de regen dat mijn haar ongelofelijk mooie krullen kreeg. Pijpen krullen, om precies te zien. Prachtig toch?


Ik besloot om weer eens een CD te luisteren, en ik moet zeggen dat dit een van de mooiste albums is die ik ooit heb gehoord. Alex's My Vintage Romance. Het is een Koreaans album, maar Alex is zelf koreaans-canadees. De nummers die op dit album staan zijn zó puur, echt ongelofelijk. Deze liedjes zijn echt de reden waarom ik naar kpop luisteren.


En toen kwam ik in de sfeer met mijn CD's, ik besloot ze allemaal op mijn laptop te zetten. Gek genoeg had ik dat nog niet gedaan :s Dit zijn niet alle albums die ik heb, sommige stonden er al op :)


Ik ben niet echt een thee mens, maar ik probeer iets meer groene thee te drinken omdat dat echt super goed voor je is. En er zit natuurlijk water in, wat ook goed is voor mijn uitgedroogde lichaam :)


Vrijdag gingen mijn ouders en ik op vakantie, en we maakten een korte pit-stop in Bergen, waar we iets gingen drinken en eten bij Wonder's eten & drinken. Het restaurant zelf is mooi modern oosters ingericht, en deze lamp moest ik dan ook op de foto zetten.


Mijn slaapkamer in het vakantiehuisje is een beetje raar ingedeeld. De twee bedden staan in een L vorm inplaats van naast elkaar, omdat daar gewoon geen plek voor is xD En ik slaap onder een schuin dak, gelukkig heb ik mijn hoofd nog niet gestoten.

Volg mij op Instagram: inyoungism

Geen opmerkingen:

Een reactie posten