dinsdag 31 juli 2012

Songs on Replay Juli 2012

Het einde van de maand is aangebroken, dus is het tijd voor Songs on Replay, waarin ik jullie elke maand 5 nummers laat horen die ik non stop heb afgespeeld. Er zijn zóveel nummers uitgekomen sinds Juni, echt ongelofelijk. Het was echt moeilijk om er 5 uit te kiezen. Maar wederom is het me gelukt, enjoy!



We beginnen met een engels nummer, jawel! Ik luister elke dag minstens 10x naar deze cover van Chester See. Hij zingt het nummer Too Close van Alex Clare. De originele versie vind ik 3x niks, maar deze cover is echt verdomd goed! En Chester is natuurlijk super knap ;)



Dan gaan we verder met B.A.P, wat een heerlijk nummer is dit. Het klinkt misschien raar, maar als Bang Yong Guk gaat rappen (Bij 0:28) krijg ik altijd gek veel zelfvertrouwen. Zijn stem is echt hemels, haha.


En dan dit nummer, Racer. Het begin, is zo geweldig, het liedje gaat steeds sneller. Echt een ongelofelijk gevoel! Dit is zeker een van mijn favorieten, alle stukjes in het liedje zijn zo goed! Luister naar Racer van ChAOS hierboven!


BEAST is BACK! Voor degene die mij niet zo lang volgen, BEAST (of B2ST) is mijn favoriete kpop band. Dus ik ben heel erg blij dat ze terug zijn met dit geweldige nummer Beautiful Night!

Lena Park is ook weer terug! Ik had al een tijdje niks meer van haar gehoord, maar ze heeft nu weer een geweldig nummer! I am Sorry heeft een geweldig leuke clip, en haar stem is ook zo mooi! Zeker de moeite waard om te luisteren.

Wat vind jij van de nummers die ik deze maand veel heb geluisterd?

1 opmerking: