donderdag 12 juli 2012

What to do with my hair?!

Ik wil altijd iets anders met mijn haar, maar nooit echt heel erg dramatisch. Ookal zou ik het willen, ik zou het toch nooit doen, omdat ik weet dat mijn familie dat niet zou willen. Mijn moeder zou het heel erg jammer vinden als ik mijn rode haar compleet zou verven, en ik moet zeggen dat ik haar gelijk geef. I'm a redhead for life! Maar nu heb ik foto's gevonden, en dit wil ik heel erg graag doen!


(bron: weheartit)

Oké,  dit is dus wat ik met mijn haar wil doen. Ik heb het voorheen altijd donkerder gehad, en het lijkt me leuk om gewoon een beetje blond erin te hebben. Zo te zien staat dat mooi bij redheads. Bij mijn eigen kapster pakt de blonde verf niet goed (dat word geel, heb ik al een keer gehad met highlights) dus moet ik bij een andere kapper waar het hopelijk wel lukt, het enige nadeel is dat die kapsalons erg duur zijn. Ik moet dus nog even researchen, maar ik denk wel dat ik dit ga doen! Lijkt me echt super vet.

Wat denken jullie? Doen of niet doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten