zondag 8 juli 2012

My week in Instagram #2

Vandaag weer een My week in Instagram! Ik ben hier vorige week mee begonnen, als je deel 1 nog niet gezien hebt, klik dan hier!



We beginnen met deze foto. Dit is mijn nieuwe profiel foto voor mijn social media, ik had hier een beetje gespeeld met gele oogschaduw en vele lagen mascara. Ik heb mijn lievelings shirt aan, die ik 2 weken geleden bij de Only heb gekocht. Op de foto lijkt hij iets groener dan in real life.


Zoals ik in de vorige MWII zei, ben ik bezig met een nieuw dieet. Weg met al die shakes en andere dingen! Een onderdeel van het nieuwe dieet is VEEEEEEL fruit. Het enige wat wij thuis hebben qua fruit zijn appels, en daar houd ik niet zo erg van. Dus dit is voor ons allemaal een grote verandering! Binnenkort meer over het dieet :)


Ik probeer 2 dagen in de week naar de sportschool te gaan, soms wissel ik het af: 1x sportschool en 1x zwemmen, het ligt er maar net aan. Iniedergeval, hier een foto van mijn haar in een staart, maar deze foto is vooral genomen om mijn 3 oorbellen te laten zien, I just love piercings!


Een foto genomen in the gym, terwijl het volgens mij niet eens mag. Maar hier zat ik op de befaamde "Benen spreider" zoals ik een vriendin hem noemen. Heerlijk als mensen tegenover je zitten, die kunnen dan lekker naar je kruis staren. Goed verzonnen, sportschool!


Yup, je ziet het goed. Ik heb 1,8 liter water gedronken. Ik moet elke dag 1,5 liter water drinken, en dat is het minimale wat ik moet. En daar heb ik een handige App voor zodat ik een beetje kan bijhouden hoeveel ik nou precies heb gedronken, en hoeveel ik nog moet. Ik heb een Android telefoon en deze App heet "Carbodroid". Erg handig!


Mijn vader is 3 dagen weg naar het North Sea Jazz Festival en dat betekend dat mijn moeder in haar eentje moet slapen. Ik vond dit vroeger altijd zo zielig, dat ik bij haar kwam slapen. Nu doe ik dit elk jaar :D


En de laatste foto: Ik heb een nieuw scheermesje gekocht. Ik gebruikte voor dit scheermesje de Gillette Venus, die ik sinds mijn 16e jaar al gebruik en nog nooit het mesje heb vervangen (Woops!) dus ik besloot een nieuwe te kopen. Volgens mij is dit de "upgraded" version. Omdat het de Venus Pro Skin is. Ik heb hem vanochtend uitgeprobeerd en WOW hij is zacht. Er zitten een soort kussentjes op die gel afgeven, dus scheergel is ook overbodig!

Volg mij op Instagram: inyoungism

2 opmerkingen: