zondag 15 juli 2012

My week in Instagram #3

Het is zondag, dus weer tijd voor een nieuwe My week in Instagram!



Aan het begin van de week was het tijd om mijn make-up kwasten schoon te maken, dit is de manier waarop ik ze laat drogen. Het papiertje wat je ziet heb ik erop geplakt omdat ze soms omvallen (geen idee wie er iets mee doet) dus nu weten mijn ouders en mijn zus tenminste dat ze mijn kwasten niet aan mogen raken als ze drogen :)


Ik zit in een groepsgesprek met 2 van mijn beste vrienden, Gido en Wilma, om dingen te bespreken voor de vakantie (ze komen allebei langs als ik op vakantie ben). Gido was bij mij thuis en we besloten een leuke groupsnaam te verzinnen. Toen kwamen we op het bovenstaande. Het eerste woord is Russisch (Gido leert Russisch) en betekend "Sterk" of "Groot".. ik weet het niet zeker meer. Daarna staat er 처음처럼, wat Koreaans is voor "voor de eerste keer" en het is ook een bekend Soju merk. Waarom er Orgy staat ben ik eerlijk gezegd vergeten. Om alles af te maken hebben we een foto gebruikt van (hoe wij hem vaak noemen) onze grote vader Kim Jong Il. 


Ik moest Dinsdag naar de tandarts om een gaatje te laten boren en ik koos ervoor om het met verdoving te doen (Ik kan ECHT niet tegen pijn, dus liever dit dan pijn lijden XD) Helaas bleek dat ik een beetje gevoeliger was voor de verdoving dan andere mensen, daarom viel ook de helft van mijn gezicht uit (kin, oor, eigenlijk alles aan de linker kant) De verdoving ging er om half 10 in en om 12 uur kreeg ik toch een beetje honger. Ik besloot een broodje te halen bij de Bakker Bart en terwijl ik aan het eten was zag ik ineens heel veel bloed. Ik zat dus gewoon op mijn lip te kauwen in plaats van op mijn broodje. Het is nu al een paar dagen later en ik heb er nogsteeds écht heel erg veel last van, helaas. De verdoving was pas na 5,5 uur compleet uitgewerkt.


Op Maandag ging ik naar Utrecht met een collega/vriendin Mathilde. Onderweg kwamen we langs een leuk winkeltje genaamd Trick 'n Treats. Eenmaal binnen zag ik Macarons. Ik kocht een doosje met 5 macarons voor €4,95 (Duur, I know) en had ze gedeeld met Mathilde. v.l.n.r zijn de smaken: Koffie, Amandel, geen idee, honing en kers.


Ik kocht een lekkere warme heren hoodie bij de Wehkamp, in maar 2XL, hij zit ongelofelijk super lekker warm!




Ja, je leest het goed, ik kreeg een tweet van Xiaxue. Als je Xiaxue niet kent, check haar blog dan eventjes. Ik had een foto gestuurd naar haar en dit is wat ze reageerde, haha.


Donderdag avond was ik zoals gewoonlijk weer te vroeg op mijn werk, dus ik ging nog eventjes lekker in het zonnetje zitten. Oke oke, in de halve zon, want ik wilde niet verbranden.



Ik heb Donderdag ook nieuwe Birkenstock slippers gehaald. Of sandalen? Geen idee hoe ze het nou precies noemen. Deze soort was €59 maar gelukkig krijg ik ze van mijn Opa :)


Mijn diëtist gaf de tip om afbak-broodjes van Atkins te proberen (verkrijgbaar bij Albert Heijn) en die heb ik Vrijdag middag gegeten. Ze zijn zeker niet vies en heel erg gezond!


Vrijdag avond had ik samen met mijn moeder een tomaat/mozarella/basillicum/pijnboompitjes salade gemaakt. Erg gezond en erg lekker! We hadden nog een stukje kogelbiefstuk hierbij gegeten.

Dat was het dan, best veel foto's deze week! Je kan me volgen op Instagram: inyoungism

Geen opmerkingen:

Een reactie posten