maandag 16 juli 2012

Personeelsuitje Xenos

Gisteren ging ik met mijn liever collega's naar Helvoirt om te "survivallen". Eigenlijk was het gewoon op kabels lopen en in touwen klimmen, het was erg spannend en soms ook heel erg eng. Vandaag laat ik een paar foto's zien die er gemaakt zijn :)


We moesten op Station Gorinchem verzamelen, hier sta ik samen met Daniƫlle (Annelou op de achtergrond) te wachten op ons vervoer.



We gingen eerst lunchen in Vlijmen, bij "De Kluis". Hier sta ik samen met Ilse en Daniƫlle voor het restaurant.



Dit vind ik echt een hele leuke foto, ik sta er gewoon goed op, haha! Ik bestelde een sandwich met brie, walnoten en honing. Echt super lekker! Helaas heb ik daar geen foto van.


En hier is de hele groep. Drie collega's waren helaas niet mee, maar gelukkig was de rest er allemaal wel!



En hier ben ik in Partycentrum Duinoord in Helvoirt, helemaal vastgemaakt en bijna klaar om te gaan klimmen, hier ben ik nog vrolijk!


En daar gaan we!



Eenmaal boven na het 1e klim gedeelte vond ik het al niet zo leuk meer! Het volgende obstakel waren namelijk 2 kabels boven de grond waar je op moest lopen, het was super instabiel en moeilijk!
 


En hier ben ik dan, super charmante foto maar ik wilde hem er toch bijzetten. De bedoeling was dat je in het net moest hangen en dan steeds een stukje verder. Maar dat is moeilijk! Vooral als je een beetje gewicht meedraagt, in feite moet je gewoon je eigen gewicht tillen. Vreselijk! Dus op instructie van een jongen die daar werkte moest ik maar aan mijn "harnas" gaan hangen en me steeds een stukje verder naar rechts tillen, haha dat vond ik super leuk zoals je kan zien!



En dit was het laatste gedeelte van de 1e ronde. Je had 4 verschillende ronde's, waarvan elke steeds iets hoger boven de grond was. Ik had het na de 1e ronde al gauw gezien dus ik ging lekker bij mijn andere collega's zitten die al klaar waren of eerder waren gestopt :)

Ik heb dit 1x gedaan, maar ik doe het nooooooit meer! Verder heb ik wel een super gezellige dag gehad met al mijn lieve collega's!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten