maandag 2 juli 2012

Shoplog 26/6/12


Zoals jullie kunnen zien aan de titel, een shoplog! Ik ben afgelopen maand even snel naar Rotterdam geweest met Amy omdat ze nog even wilde kijken voor nieuwe kleding voor haar verjaardag. Lees snel verder als je wilt weten wat ik heb gekocht :)


Eerst een Coconut Beautifying Oil. Dit is een olie voor je gezicht, lichaam en haar. Nu zul je denken "olie op je gezicht, say whut?" Inderdaad. Dat dacht ik dus ook. Maar dit is een droge olie, wat inhoud dat het snel intrekt en geen vettige restjes achterlaat. PERFECT! Dit stukje stond op de website:

"De Beautifying Oil is pure schoonheid in een flesje. Het is een zogenaamde ‘droge’ olie, die absoluut niet vet aanvoelt en super snel intrekt. De olie geeft je lichaam, haar en gezicht een prachtige natuurlijke glans en een heerlijk zijdezacht gevoel. Je waant je direct op een tropisch eiland door de exotische geur van kokos."

Dit product kost €9,- en ik vind het echt een aanrader. Je kan het door je dagcrème mengen, in je haarpunten smeren of bijvoorbeeld je nagelriemen ermee verzorgen. Er zijn zoveel opties, daarom besloot ik een beautifying olie te kopen. Ze hebben ook andere geuren (en dus andere ingrediënten) zoals Olijf, Chocomania en Satsuma. Er zijn 10 verschillende oliën, dus er is genoeg keuze voor iedereen!


Ook bij The Body Shop kocht ik een Coconut Shower Cream. Deze was in de sale, het is een grote fles waar 750 ml in zit. Normaal kost deze fles €15,- maar hij is NU in de sale voor €9,- Aangezien ik binnenkort op vakantie ga en mijn douchegel bijna op was, besloot ik deze te kopen. Zelf vind ik deze shower cream helemaal geweldig, hij ruikt niet té sterk naar kokosnoot, hij geeft gewoon net genoeg geur af. Heerlijk om 's ochtends mee te douchen!


Bij de H&M zag ik een nieuwe zonnebril. Ik was niet zo blij meer met mijn vorige zonnebril (omdat hij geel was, en ik wilde liever een zwarte) en toen zag ik deze hangen. Hij kost maar €5,95 en is super groot! Zoals je op de foto hierboven kan zien is hij echt MEGA, maar ik vind dat altijd we lekker, dan komt er geen zonlicht binnen via de zijkant.

Heb jij de Beautifying olie ook al geprobeerd? En wat vond je ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten