dinsdag 24 juli 2012

Mijn make-up kwasten


Vandaag laat ik jullie al mijn make-up kwasten zien, enjoy!


Deze Bdellium Tools kwasten heb ik al een keer gereviewd, dus klik hier of op de foto om die review te lezen.


Dit zijn mijn foundation kwasten. Ik heb de 190 van M.A.C die uit mijn hoofd €37 kost. De Gérard Brinard Eurospecial kwast voor €14,95 (verkrijgbaar bij de Etos) en een HEMA foundation kwast waarvan ik de prijs niet weet. Ik gok rond de €3,- Als het gaat om de kwaliteit dan is de M.A.C kwast zeer geschikt voor het aanbrengen van foundation, bij de andere 2 kwasten krijg ik meer strepen. Daarom gebruik ik die andere 2 kwasten meer voor het aanbrengen van maskertjes.


Dan heb ik 2 blendingkwasten en 3 oogschaduw kwasten van de HEMA. Doen het allemaal echt super goed, alleen zijn de blendingkwasten soms een beetje stijf en prikken ze op je ooglid. Verder prima kwasten, de prijs weet ik helaas niet. €2,50?? Let me know.


Dan heb ik een blush kwast van Essence, nog een oogschaduw kwast van de HEMA en een Barry M lipbrush. Ik ben echt verbaasd vat de Essence kwasten zo fijn zijn, maar het kan natuurlijk altijd beter. Het is een goed alternatief als je niet veel geld wilt besteden aan kwasten. Verder is het HEMA kwastje precies hetzelfde als ze andere oogschaduw kwasten van HEMA, alleen een andere kleur. De lipbrush brengt lipstick mooi en goed aan, maar kan ook gebruikt worden voor het concealen van kleine plekjes.


En als laatste, v.b.n.b: Essence oogschaduw kwastje, Essence eyeliner kwast, Gérard Brinard blush kwast, Gérard Brinard crease brush. Ik heb helaas de blush en crease brush van Gérard Brinard niet meegenomen op vakantie, dus ik kan eventjes geen prijzen erbij zetten, sorry daarvoor. De prijs van de Essence kwasten weet ik trouwens ook niet uit mijn hoofd, maar zeker onder de €3,-. Ik gebruik het eyeliner kwastje elke dag om mijn wenkbrauwen in te vullen. Ik heb alleen een liefde-haat relatie met de blush kwast van Gérard Brinard, hij valt namenlijk heel erg uit. Elke wasbeurt vallen er wel 5+ haartjes uit, erg vervelend.

Heb jij ook kwasten van de merken die ik je vandaag heb laten zien?

1 opmerking: