vrijdag 13 juli 2012

Fruit of the Earth Aloe Vera 100% Gel


Ik was een tijdje geleden bij de Etos opzoek naar een moisturizer, toen ik opeens deze gel zag staan. Ik had er ooit een keer iets over gehoord in een filmpje op Youtube, maar ik dacht dat het niet in Nederland te koop was. I was wrong!


Ik ben gelijk helemaal verliefd op deze gel. Ten eerste is het gemaakt van Aloe Vera, en ik ben daar verslaafd aan! Er zit geen alcohol in, dus het prikt niet als je het op plekjes smeert (wel HEEL erg in je ogen, kijk daar mee uit!) en het trekt snel in.

Deze gel kan je gebruiken als je verbrand bent, als je een droge huid hebt, als moisturizer, op puistjes of andere plekjes, als scheergel en zelfs als gel voor in je haar! Dat is echt het leuke aan dit product, je kan het voor super veel dingen gebruiken!

Ik had best veel plekjes op mijn gezicht en toen ik deze crème erop smeerde, was het na een nachtje slapen al minder geworden!


Zo'n klein beetje als wat je hierboven ziet is genoeg voor je gezicht en zelfs een stukje van je hals!

Deze gel is te koop bij de Etos voor €4,99, ik raad hem echt aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten