woensdag 29 augustus 2012

Eau de Zwitsal

Vandaag weer een review. Ik heb een tijdje geleden Eau de Zwitsal gekocht, de enige parfum die ruikt naar Zwitsal! Vandaag ga ik jullie vertellen wat ik van deze parfum vind!

Qua verpakking is het erg simpel, het flacon is ook niet echt je van het. Maar is het is van Zwitsal, het is baby achtig, mild, lief, lekker. Het hoeft van mij ook helemaal niet over the top te zijn, dan past het niet meer bij de huisstijl van Zwitsal. Dus ik vind het er eigenlijk prima uitzien.


Zoals het al op de verpakking staat, het is een lichte Eau de toilette, en dit merk je. De geur verdwijnt al snel, ik heb niet helemaal bijgehouden hoelang, maar het is wel snel. Maar toch als je het parfum opspuit, ruikt het super lekker. Het heeft het typische Zwitsal luchtje, wat ik persoonlijk echt super lekker vind.



Ik heb 95 ml besteld op de website van Kruidvat voor €13,99.

Hou jij ook zo van het Zwitsal luchtje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten