zondag 26 augustus 2012

My week in Instagram #8

Het is weer Zondag! Elke keer als ik deze blogpost typ, kom ik erachter dat de week zó snel gaat! De meeste mensen gaan morgen alweer naar school, maar ik ben nog een weekje vrij. Ik hoef alleen maar dinsdag en donderdag middag naar school om spullen op te halen en kennis te maken. Dus nog eventjes genieten!




Oke, jullie weten dat ik een grote k-pop fan ben, kan je je al voorstellen hoe mijn gezichtsuitdrukking was toen ik opeens een Koreaans nummer voorbij hoorde komen in de sportschool? Ik werd helemaal gek. Het was niet echt een van mijn favoriete nummers, integendeel, maar toch vond ik het heel erg gek om een Koreaans nummer te horen terwijl ik mijn benen aan het trainen was, haha!



Hallo!



Ik hou van ice coffee, het liefst van de Starbucks, maar je maakt me ook blij met zo'n cupje ice coffee van de ALDI of Douwe Egberts!


Ik had geen zin in mijn typische vieze bruine boterhammen, dus maakte ik pita broodjes met kaas en jam, mjammie!


Natuurlijk wilde mijn kat Davy ook een beetje kaas....


Boodschapjes wezen doe, Zwitsal Shampoo gehaald, hier maak ik nu mijn kwasten mee schoon inplaats van met olijfolie en afwasmiddel!


Vandaag ging ik quiche maken met mijn moeder, op de volgende foto's kan je het proces een beetje volgen. Eerst alles snijden...



... En dan is hij klaar! En lekker dat hij was. Ik zit vol :D


Het bovenste laagje was een klein beetje verbrand, maar dat proefde je eigenlijk helemaal niet.

Volg mij op Instagram: inyoungism

Geen opmerkingen:

Een reactie posten