zondag 19 augustus 2012

My week in Instagram #7

En het is weer Zondag. En wat een lekker weer! Tenminste, voor jullie. Mijn lichaam kan niet tegen warmte en ik zit het liefst dan ook gewoon de hele dag voor de tv koude drankjes te drinken. De MWII heb ik vorige week even overgeslagen, omdat ik het weekend visite had en ik dus niet op mijn laptop ging!



My Lunch een week geleden, 2 koolhydraat arme boterhammen met kaas, tomaat en italiaanse kruiden!


Jus de Karne, wat is dit hemels met dit supe warme weer!


NOTD: Catrice It's Rambo No.5 & In the Bronx. Helaas chipt Rambo No.5 heel snel op mijn nagels :(


Voor de gene die willen weten hoe ik ECHT ben: zo dus. Ik praat graag overal over en het maakt me niet uit met wie, als ze maar aardig zijn :p


Ik heb twee nieuwe kaarsjes gekocht bij de Xenos, schattig toch?


En het was weer tijd om een nieuwe video te filmen! Ik heb helaas geen edit programma dus echt moeilijker dan dit zullen mijn filmpjes nu nog niet echt worden, sorry! :(


What's in my Bag filmpje is online! Nog niet gezien?! Klik dan hier.


Maskertje in de avond! Mijn gezicht is de laatste tijd echt super onrustig, dus ik gebruikte een mild relax maskertje.


Mama heeft mijn haar gevlecht voordat ik ging slapen, dus nu heb ik kleine krulletjes :D

Volg mij op Instagram: Inyoungism

Geen opmerkingen:

Een reactie posten