donderdag 9 augustus 2012

FOTD: Casual

Vandaag een Face of the Day blogpost! Ik ben vandaag namenlijk aan de gang gegaan met het filmen van video's, en dan is het altijd leuk om in de tussentijd te laten zien wat ik op mijn gezicht had!





Face: 
Skin 79 Super+ BB cream
Collistar Silk Effect Loose Powder  
Sleek Blush in Pixie Pink

Eyes:
72 Natural Palette kleuren (naturel en grijs tinten)
Bourjois Liner Pinceau Liquid Eyeliner
Make-up Studio Mascara Waterproof 3D Extra Black

Lips: 
Catrice Ultimate Colour Lipstick 130 Frozen Rose

3 opmerkingen:

  1. Hoi! Leuke blog heb je :-) Ik zag toevallig de foto van je oogmake-up terwijl ik zocht naar matte oogschaduw voor een echte vintage 50's make-up. Je oogschaduw ziet er mooi mat uit; waar heb je die gekocht? Weet je toevallig welke merken echt matte oogschaduw hebben? De meeste hebben toch wel een glittertje en dat past niet bij 50's make-up! Alvast bedankt voor je tips en groetjes van een mede-roodharige :-)

    p.s. Ben je al eens op de roodharigendag geweest? Zo niet, moet je echt eens doen! www.roodharigen.nl of www.facebook.com/RedheadDays

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Chantal!

      Dankje voor je complimentje, als je matte oogschaduw wilt kopen: Catrice en Essence hebben hele mooie matte oogschaduws voor een voordelige prijs. Wil je iets duurdere, dan raad ik Sleek aan!

      Ik koop de meeste make-up producten op BoozyShop!

      En ik ga waarschijnlijk volgend jaar naar de Redhead Days haha! Zie ik je daar?

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen