donderdag 23 augustus 2012

TAG: Before I Die

Vandaag zag ik op Beauty Lab een leuke tag voorbij komen. Before I Die is een tag waarbij je (in mijn geval) 5 plaatjes uitzoekt met dingen die je ECHT nog wilt voordat je dood gaat. Hier zijn mijn 5 wensen!


Op dit moment ben ik single, maar ik voel me eigenlijk veel beter als ik dat niet ben. En mijn vriendje hoeft echt niet super romantisch en sexy te zijn, als ik me maar goed voel bij hem en als ik hem zelf maar knap vind :)


Ja, trouwen is iets wat ik vanaf kinds af aan al wil. Nu heb ik geen haast, ik ben pas 18, maar stel dat het zo was wil ik wel een perfecte trouwerij geheel in mijn eigen stijl!


KOREA! Hier wil ik eigenlijk gewoon naartoe voordat ik 25 ben..


Ik wil al een paar jaar een tatoeage achter mijn oor, maar mijn moeder vind het geen goed idee. Wacht maar mam, over een tijdje doe ik het gewoon :D 



Ik ben nu alweer een tijdje bezig met afvallen bij een nieuwe dieetist, en EINDELIJK merk ik resultaat. Ik voel me beter en heb meer energie. Helaas zie ik dit nog niet echt aan mijn lichaam, maar geduld is een schone zaak. In iedergeval wil ik zo snel mogelijk mijn gewenste gewicht behalen, maar ik ben er zeker van dat dat gaat lukken!

Wat zijn 5 dingen die jij ECHT wilt voordat je doodgaat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten