zaterdag 18 augustus 2012

Sorting Things Out #6

Het is alweer zó lang geleden sinds ik een Sorting Things Out heb gepost. Wat niet betekend dat ik mijn kamer niet heb opgeruimd, integendeel! Maar ik heb er denk ik niet bij stilgestaan om het vast te leggen in foto's. Ik ben 17 Augustus flink aan de slag gegaan in mijn kamer, een paar dagen daarvoor heb ik zelfs 3 vuilniszakken vol troep weggegooid! Nu was het dus echt even tijd om alles te soppen en te reorganiseren! 



Mijn make-up tafel is altijd een ramp. Overal zitten foundation vlekken en alles ligt op een hoopje. Ik heb alles eventjes goed opgeruimd en sommige dingen weggegooid, en dit was het resultaat!


Mijn bureau was ook niet echt meer leefbaar. En zoals je ziet op de tweede foto heb ik nog steeds een grote stapel met troep op mijn bureau liggen. Ook had ik net gelunched dus er staat nog een bord (links op de foto) Al met al ziet het er weer een beetje leefbaar uit!


Let niet op de klok, die doet het niet meer maar ik ben te lui om er nieuwe batterijen in te doen. Ik heb onlangs weer nieuwe albums besteld (waar ik nog steeds over wil bloggen of misschien een video?) en ik heb Seizoen 2 van The L Word gekocht, daarom is het plankje nu best wel vol maar toch goed genoeg om al mijn albums en DVD's op te zetten.

Bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten