zondag 5 augustus 2012

My week in Instagram #6

Het is zondag! Deze week ging super snel voorbij. Ik ben de 3e terug gekomen van 2 weekjes vakantie, dus ik ben weer bezig de draad op te pakken. Hier zijn de foto's van de afgelopen week!



Zoals jullie in deze blogpost konden lezen, was ik aan het spelen met make-up :D



En dit is mijn maand Augustus. Hier was ik zelfs nog vergeten een aantal afspraken op te slaan! De 3e kwam ik terug van vakantie. Dit weekend (4 en 5 Augustus) was ik ook onverwachts niet thuis, 7 Augustus komen 2 vrienden langs en voor de rest moet ik werken. Geld verdienen!


Ik kan met zekerheid zeggen dat dit mijn favoriete outfit is. Het gele overhemd kocht ik bij de Esprit in de sale, wat jullie hier terug kunnen lezen. De broek (eigenlijk een tregging) is van de Miss Etam en de slippers zijn van Birkenstock.


Ik was op vakantie in Callantsoog, een badplaats in Noord Holland (nee, geen eiland, gewoon een dorp op het vaste land) waar ze een geweldig restaurant hebben genaamd Iegewies. Ontzettend sfeervol en geweldig personeel, en het eten is natuurlijk ook super. Bij Iegewies bieden ze ook de gelegenheid om te komen ontbijten, tussen 9 en 11 kan je langskomen voor een chocolade broodje, een clubsandwich, een bakje met fruit en een bakje met yoghurt en muesli. EN OMG WAT IS DAT LEKKER! Ik ben niet echt een hele goede eter, vooral niet in de ochtend. Ik heb daarom ook maar 1 van de 2 clubsandwhiches op. Als je ooit in de buurt van Callantsoog ben, doe dit dan gewoon. Super lekker!


Veel van mijn vrienden en mensen die ik ken drinken Arizona, en toen ik bij de Albert Heijn was en dit zag staan voor een euro wilde ik het graag een keer proberen. Ik heb tot nu toe alleen maar de Green Tea met honing geprobeerd, het was niet super lekker maar het was ook niet vies. Ik ben niet echt een ice tea persoon :p

Volg mij op Instagram: inyoungism

Geen opmerkingen:

Een reactie posten