vrijdag 31 augustus 2012

Songs on Replay Augustus 2012

Het einde van de maand Augustus is weer aangebroken. Mijn zomervakantie was lekker. Twee weekjes weg, afspreken met vrienden en veel werken. Helaas is het nu weer tijd om 5 dagen per week naar school te gaan, en om weer veel te studeren. Hier zijn 5 liedjes die ik de afgelopen maand heel vaak heb geluisterd!


Gangnam Style. Nummer 1 in de Youtube top 100 lijst. Makes me a proud k-pop fan. Om eerlijk te zijn kende ik PSY wel, maar ik had nog nooit een liedje van hem gehoord. Ik vond Gangnam Style natuurlijk al fantastisch toen hij net uit was, maar een paar weken later werd hij opeens overal gedraaid. Zelfs op de Nederlandse Radio! Nu luister ik nooit radio, dus ik maak zo'n geweldig moment nooit mee, maar mijn vrienden en zelfs mijn moeder hebben dit nummer al voorbij horen komen! Voor de duidelijkheid, Gangnam Style gaat niet over paarden of paardrijden, dat is juist het hele geniale aan deze clip!



Teen Top, samen met B2ST en B1A4 (en stiekem ook met Infinite) mijn favoriete k-pop boyband. Dit nummer "Be Ma Girl" is echt geweldig. Lekker up-beat, en de jongens zien er natuurlijk weer leuk uit! Ik zing dit nummer lekker vaak mee!


G-Dragon is back! Dit nummer is niet helemaal mijn stijl, maar op de een of andere manier blijf ik dit nummer maar luisteren. One of a Kind heeft eigenlijk alles in 1.. misschien dat ik het daarom leuk vind :D


Neon Bunny, ik ken al 1 nummer van haar, en ik moet zeggen dat ik een fan begin te worden. Een aparte stijl, een aparte stem, maar wel erg lekker om hard uit je boxen te horen komen!


B1A4 met This Time is Over. Ge-wel-dig nummer. Ik heb dit nummer zóvaak geluisterd. Ik probeer de tekst ook te onthouden, en ALLES lukt behalve het rap gedeelte, ik kan het gewoon niet in mijn hoofd krijgen. Rap is sowieso niet mijn ding om zelf te doen, misschien ligt het daar aan :p Anyway, geweldig nummer. Mooie tekst, mooie stemmen. Mooie jongens <3

Wat vind jij van de nummers van deze maand?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten