maandag 20 augustus 2012

Queen Helene Mint Julep Masque


Vandaag ga ik een product voor jullie reviewen! Namelijk het Mint Julep Maskertje van Queen Helene. Het schijnt dat dit maskertje echt super populair is, maar ik heb er nog nooit van gehoord. Het leek me wel leuk om weereens wat anders te proberen en dit maskertje belooft veel leuke dingen!


Dit maskertje beloofd een gladde, zachte huid zonder puistjes, mee-eters en hij verkleind grote poriën. Dat zijn dus de 3 dingen waar mijn huid het meeste last van heeft, dus ik besloot dit maskertje te proberen. Het maskertje zelf is best hard, maar als je het eenmaal uitsmeert op je gezicht valt het mee. Ik heb de afgelopen dagen best veel last van grote poriën en mee-eters (wie niet?!) en ook de puistjes kwamen gezellig mee feesten de afgelopen weken, vooral rond mijn neus. Helaas heb ik geen foto gemaakt van mijn gezicht voordat ik het maskertje gebruikte, maar er is opzich niet heel veel verschil te zien.


Ziet er sexy uit toch? Ik heb niet echt een royale laag aangebracht omdat ik maar een tube heb met 2oz, en ik wilde er dus zuinig mee zijn. Wat me wel opviel is dat je na een paar minuten gelijk al kon zien dat er puntjes op mijn neus kwamen, waar mijn mee-eters dus zaten, en ook op mijn wangen, waar ik grote poriën heb, werden deze goed zichtbaar.


Mijn gezicht na het maskertje, het voelt super schoon en zacht, maar niet echt anders dan een ander klei maskertje. Wel zie ik duidelijk verschil dat mijn mee-eters verminderd zijn, maar misschien zie ik pas echt resultaat als ik dit maskertje vaker heb gebruikt!

Queen Helene Mint Julep Masque is te koop op Boozyshop voor €3,50, maar ook nog in andere maten en dus ook andere prijzen.

Het maskertje is NU afgeprijsd voor €2,98, net zoals andere producten van Queen Helene!

2 opmerkingen: