vrijdag 5 oktober 2012

Anatomicals Review

Een tijdje geleden kocht ik weer eens iets (zoals.. elke week.. oops!) bij Boozyshop. Er was een actie op het merk anatomicals, volgens mij was het 15% korting. Ik koos 3 dingen en heb die een tijdje uitgeprobeerd. Wil je weten wat ik van dit merk vind? Lees dan snel verder..


Dit zijn de 3 dingen die ik heb gekocht: een oogcrème tegen wallen, een stick voor oneffenheden, en een spray voor als je slechte adem hebt.


Allereerst het product waar ik wél tevreden over ben, de no old bags allowed oogcrème. Het is echt een lekkere crème om 's ochtends op de huid onder je ogen te smeren. Lekker verfrissend, en de huid rondom mijn ogen voelt er echt beter door en ik zie er iets minder moe uit. Dit product kost €4,95.



Eigenlijk wil ik het helemaal niet over dit product hebben, omdat het zo'n waardeloos ding is. Maar juist daarom moet ik er toch iets over vertellen.. Misschien ligt het aan mij hoor, maar deze breath freshener smaakt zó goor. Het is net alsof je de Cinnamon Challenge hebt gedaan en er nog wat kaneel is achtergebleven in je mond.. Waardeloos! De Snog Me Sensless Breath Freshener kost €4,95.



Over dit product ben ik ook niet echt super tevreden. Mijn huid is de laatste tijd echt super lelijk, vol met oneffenheden. Daarom kocht ik dit product. Mijn oneffenheden zijn wel minder geworden, maar ik twijfel echt of het met dit product te maken heeft of met het feit dat ik nog andere producten gebruikte. Ik gebruik dit product nogsteeds maar ik heb gewoon geen idee of het echt helpt.. De Zap Zap Zap Gets That Chap Day & Night Spot Stick is te koop voor €4,95.

Ben jij bekend met het merk Anatomicals? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten