maandag 1 oktober 2012

My Month in Instagram September

Zoals jullie wellicht weten, plaatste ik altijd een "My Week in Instagram" op zondag. Ik vond dit een beetje teveel worden, dus heb besloten om 1x in de maand een paar leuke foto's uit te zoeken en daar iets over te vertellen. Dit artikel zal online komen elke 1e dag van een nieuwe maand. Nu laat ik nog eventjes mijn foto's van de afgelopen 2 weken zien, maar vanaf November zal het anders worden!



Ik mocht 2 dagen mijn lenzen niet dragen, en ik besloot om ze 3 dagen niet te dragen :D Staat me toch ook wel leuk, toch?


De nagels van een klasgenootje gedaan tijdens de manicure les!


Leren jack gekocht bij de Vero Moda, de enige maat XL jas die ze hadden! Thank god I got it! Hij kostte trouwens €59,99 :)



Ik koop teveel bij de Xenos.......



Ik moest al mijn bonnetjes verzamelen, optellen, eind bedragen optellen en dan 15% korting berekenen. Super leuk om te doen *kuch*



Mooie Koreaanse jongen op mijn Twitter header. Ik vind 't wel iets hebben, ookal lijkt het op de Facebook banner...



Koopzondagen zijn leuk om te werken. In Gorinchem is het normaal gesproken 1x per maand koopzondag, maar bij de Xenos begint het eigenlijk pas rond September. Ik wachtte buiten op een collega omdat we samen gingen fietsen.



Gek doen met klasgenootje Lesley!



Wat moet je doen als je al klaar ben met de manicure les en de rest van de klas is nog bezig? Foto's maken! :D 


Als je mijn blog vandaag al hebt gelezen, dan weet je dat wij onze lieve kat Davy hebben moeten laten inslapen afgelopen Vrijdag. Dit zijn foto's van toen we merkte dat hij ziek was.. Hij zat bij mij op schoot en ik aaide over zijn buikje..



En hier was hij weer thuis van de dierenarts, die zei dat alles weer goedkwam met hem. Wij merkten gelijk dat hij niet beter was en dat hij nogsteeds pijn had. Hier ligt hij in mijn slaapkamer op een kussen en mijn pyjama broek, ik had een gele sprei over hem heen gelegd waar hij altijd zo graag op ligt als hij in mijn kamer is..


3 uur cup á soup op vrijdag!


En dit is mijn charmante hoofd op de zondag ochtend!


Make up van gisteren!


Cupcakes gemaakt, ze zijn lekker geworden! :D

Volg mij op Instagram: inyoungism

Geen opmerkingen:

Een reactie posten