zondag 7 oktober 2012

Nieuwe Bdellium Tools Brushes!

Er is een 15% kortingsactie op Bdellium Tools kwasten bij Boozyshop, en toen heb ik maar even flink uitgepakt. 


De kwasten die ik heb besteld zijn (zonder korting) :

Green Bambu - 992 Bronzer 18,95 / met korting €16,11

Green Bambu - Smoky Eyes 5pc. Brush Set 26,95 / met korting €22,91

Green Bambu - 925 Duet Fiber Fan 11,95 / met korting €10,16


Ik heb bespaard: €8.67




Ik ben ontzettend blij met deze kwasten. Ze zijn echt geweldig. Wel een beetje prijzig, maar ik ben ervoor aan het sparen om de hele set bij elkaar te krijgen, en dan helpt zo'n actie natuurlijk wel!

Wil je mijn review lezen over andere Bdellium Brushes? Klik dan hier
Of mijn complete kwasten set zien, klik dan hier

P.S: Ik heb ook nog 2 andere kwasten van Bdellium Tools, die ik over een tijdje zal gebruiken in een tutorial!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten