woensdag 3 oktober 2012

Beyoncé Midnight Heat

Vandaag ga ik het met jullie hebben over de nieuwe parfum van Beyoncé genaamd Midnight Heat. Ik heb de Heat Rush parfum al een keer gereviewd waaaaaaay back in Juli 2011. Het is wel in het Engels, maar mocht je meer willen weten over deze parfum, klik dan hier.
 

Moving on, ik heb Midnight Heat gekocht, en wat een geweldige geur is dit. Lekker fris en perfect als je 's avonds iets gaat doen, al draag ik deze parfum ook gewoon overdag. Ik ben nooit zo goed in het beschrijven van een geur, ik vind hem gewoon lekker.

Ik heb de noten even overgenomen van de website van Vera Camilla

Topnoten: pitaya, stervrucht en abrikoos
Hartnoten: Mokara orchidee, zwarte tulp en paarse pioenroos
Basisnoten: warme amber, patchoeli en sandelhout

Ik raad deze geur echt aan, hij ruikt super lekker. Ik heb de 15 ml gekocht voor €11,89 maar officieel is hij €13,99. Ditkeer was er alleen een actie bij de Etos die volgens mij al afgelopen is.

Hou jij van de parfums van Beyoncé?

2 opmerkingen:

  1. Ik hou van de Heat geuren. Heb zelf midnight nog niet, de andere twee zijn overigens op bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen