zondag 14 oktober 2012

NYX Matte Lipsticks

Vandaag ga ik weer 2 nieuwe matte lipsticks van NYX voor jullie reviewen. Ik had hier al een ander kleurtje van, genaamd Tea Rose. Lees snel verder als je wilt weten hoe deze twee kleuren mij bevallen!



De twee nieuwe kleuren die ik heb besteld zijn 13: Angel en 08: Pure Red. Op de foto lijken ze allebei heel erg op elkaar, en in werkelijkheid ook. Totdat je ze aan gaat brengen op je lippen.


Dit zijn mijn normale lippen, ik heb ze net gescrubd en ik heb wat lip balm aangebracht.


13: Angel is echt een ongelofelijk mooie kleur. Ik had hem iets minder fel verwacht, toen ik swatches opgezocht had op internet. Desondanks ben ik erg blij met deze kleur, want ik heb nog nooit zoiets gehad. Er zit een klein glansje in, maar dat komt door mijn lipbalm. Als ik deze kleur had aangebracht op droge lippen was het ook wel echt matte geweest.


Wederom het zelfde verhaal over de lipbalm. Anyway, dit is een prachtige rode kleur. Ik had al een rode lipstick van NYX, maar geen matte. Deze lipsticks brengen mooi aan, zijn matte, en blijven redelijk lang zitten. Natuurlijk is er na het eten of drinken wel een kleine touch-up nodig.

Voorheen kocht ik al mijn producten van NYX via Boozyshop, maar NYX heeft ALLE webshops in de Benelux verboden om hun merk nog te verkopen. Daarom zijn nu alle producten van NYX 30% afgeprijsd! Daarom kan je nu deze lipsticks (voorheen €6,95)  kopen voor €4,87 per stuk!

Gebruik jij make-up van NYX cosmetics?

2 opmerkingen:

  1. ik kan die matte lipstick nergens vinden please help me ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. NYX Cosmetics word niet meer verkocht op webshops in de Beneluxe. Ze worden wel verkocht in sommige winkels maar ik kom nooit in grote steden dus ik heb geen idee in welke winkels ze verkrijgbaar zijn. Sorry. Je kan ook bestellen via hun officiele webshop.

      Verwijderen