woensdag 31 oktober 2012

Songs on Replay Oktober

Oktober is weer voorbij! De maand waar op het weer super koud werd :( Winter komt eraan. Wat voor mij betekend: veel binnen zitten, het koud hebben, opstaan als het buiten pikken donker is en rennen naar de bushalte omdat ik het eng vind om in het donker over straat te lopen :D Maar winter kan ook wel leuk zijn, kerstmis komt er weer aan. Lekker met familie zijn en cadeautjes krijgen, ik heb er zin in! Dit zijn de 5 liedjes die ik de afgelopen maand het meest heb beluisterd!


K. Will - Please Don't 

Deze clip is zó geweldig. Het verhaal gaat over 2 beste vrienden, waarvan er 1 gaat trouwen. Het hele verhaal laat zien hoe veel de ene jongen om het meisje geeft en hoe verdrietig hij is dat hij haar kwijt raakt. Terwijl hij eigenlijk gewoon heartbroken is omdat hij verliefd is op zijn beste vriend. Gay zijn word niet echt geaccepteerd in Korea, daarom is deze clip zó speciaal. Ik ben trots op het feit dat deze mensen het durfde om zo'n clip te maken. Los van de clip is het nummer geweldig, ik speel hem elke dag wel 10 keer af en zing dan lekker mee!

Block B- Nillili Mambo

Geen idee wat de titel betekend, en de MV vertoont ook was mankementen, maar het nummer is wederom weer erg catchy en Block B is back! 


B.A.P - Stop It

B.A.P is een van mijn favoriete bands. Maar dit nummer zag ik niet aankomen. Oké misschien een beetje. B.A.P staat bekend om hele sterkte mannelijke nummers, zoals je kon zien in de SOR van Juli. Maar dit nummer is zo schattig en vrolijk dat je het totaal niet had verwacht. Maar het blijft kpop, waar bands alle genres uitproberen :D Ondanks alles is het een super leuk nummer en de jongens zijn allemaal weer blond, zoals ze waren toen ze nét begonnen. Leuk!


BTOB - Lover Boy

Ik hou ECHT niet van MV's die laten zien hoe een concert of optreden van een artiest verloopt, maar deze is leuk. Gewoon leuk. Normaal vind ik zulke MV's altijd goedkoop maar dit laat zo goed zien hoe de artiesten in het echt zijn. BTOB is een geweldige band, en staat zeker in mijn Top 5 Boybands, dit nummer is lekker catchy. Leuk meezing nummer.



Gain- Bloom

Nog een MV die je nooit tegen komt. Met een sex scene. Don't worry, het blijft Korea. Ze is niet naakt, je ziet niemand heen en weer bewegen en ze zoenen ook niet echt. Maar toch, het is een hele vooruitgang. Niet dat ik perse sex scène's wil zien in een MV, maar Kpop mag toch wel iets meer laten zien dan alleen maar handjes vast houden. Dit nummer is lekker vrolijk, lief. Het perfecte nummer wat je kan zingen als je verliefd bent.

Luister jij kpop?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten