maandag 1 oktober 2012

Personal Update #4

Het is weer tijd voor een (niet zo leuke) Personal Update! 

Het enige wat ik eigenlijk wilde vertellen, is gelijk het meest vervelende nieuws in the universe. Namelijk dat we onze 16 jaar oude kat Davy Vrijdag moesten laten inslapen. Hij werd vorige week Dinsdag erg ziek, hij kon nauwelijks meer lopen. Woensdag ging hij naar de dierenarts, waar bleek dat het iets met zijn lever was en hij was ook uitgedroogd. Na een dag aan het infuus te hebben geleden en medicijnen genomen te hebben zei de arts dat hij weer naar huis mocht want het ging goed met hem. Maar niks kon minder waar zijn.. Vrijdag ging mijn moeder terug met hem naar de dierenarts en ze kreeg het nieuws te horen dat hij te zwak was om beter te worden.. We konden 's avonds om 7 uur terug komen om hem in te laten slapen..

Ik typ dit nu met tranen in mijn ogen, want ik mis hem zo.. Davy was echt mijn maatje. Hij heeft bij mij op schoot gezeten toen hij zo'n last had van zijn buik, hij lag bij mij op de kamer toen hij weer terugkwam van het dierenziekenhuis, hij lag bij mij op de kamer toen we te horen kregen dat hij niet meer beter werd.. Deze foto heb ik gemaakt toen we het net hadden gehoord.. Hij had er zelf ook wel vrede mee, dat kon je zo merken. 


2 opmerkingen:

  1. Sterkte, weet helaas maar al te goed hoe rot het is, dit jaar al twee katten en één van mijn hondjes "verloren". Tja, oude beestjes zijn zo kwetsbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aww da's zo klote inderdad :( Helaas wel ja.. maar als we ons weer iets beter voelen nemen we een nieuwe kat :D

      Verwijderen