zondag 30 september 2012

Songs on Replay September 2012!

September is weer voorbij, de maand waarop ik weer naar school ging. Zoals gewoonlijk kwamen er ook weer nieuwe liedjes uit in k-pop land, en naar deze liedjes heb ik het meest geluisterd:



Verbal Jint- You Deserve Better

Wat een geweldig nummer. Ik kan er verder niet veel over zeggen, prachtige zang, prachtige rap, prachtige video clip. Dit is echt een van mijn favoriete nummers geworden



BTOB - Wow

BTOB is een van mijn favoriete bands, en nu zijn ze terug met een heel ander concept. Ze zijn terug gegaan naar de 90's boyband muziek. Iets wat ik dus super leuk vind! Leuk nummer, mooie jongens!


100% - Bad Boy

Ik had nog nooit van 100% gehoord, en ik heb mijn twijfels over dit nummer. Ik luister het natuurlijk wel vaak, anders zou ik het ook niet in deze blogpost zetten. Maar dat get out- get out- get out stukje (of zeggen ze nou get up?) vind ik een beetje jammer. De zang in het nummer is wel geweldig!



U-Kiss - Stop Girl

U-Kiss is back! Ik ben niet super fan van hun nummers, maar dit nummer is een van hun beste! Ze hebben later ook nog een gekleurde versie van de clip uitgebracht (beetje zinloos, precies dezelfde shots.. alleen dan in kleur) maar toch blijft dit nummer iets leuks hebben.


TVXQ - Catch Me

Ik ken dit nummer pas sinds vandaag, en ik heb hem dan ook maar 4x geluisterd.. maar het is echt een lekker nummer met een leuke clip. Ik hou niet echt veel van TVXQ en hun stijl muziek, behalve sommige nummers, maar dit gaat echt de goede kant op!

Welke van deze 5 nummers is jouw favoriet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten